
Već tradicionalna suradnja Startup inkubatora i studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci doživjela je svoje osmo izdanje. I ovoga će puta BrandBooster biti platforma na kojoj će studentski timovi primjenjivati stečena znanja na realnim projektima naših startupovaca. Zadatak, koji se odvija u okviru kolegija Upravljanje markama, uključuje desk i primarno istraživanje brendova koje su tijekom inkubacijskog programa stvorili startup timovi. Na temelju analize rezultata istraživanja, studenti treće godine prijediplomskog studija u siječnju iduće godine prezentirat će svoju „priču o marki“ i time pružiti prijedloge za njen daljnji razvoj.
BrandBooster predstavlja velik izazov za studente koji, pod mentorstvom dr.sc. Nine Grgurić Čop, asistentice na kolegiju, kroz njega uče stvarati u projektnom timu, koristiti pouzdane, stručne i znanstvene izvore za svoje istraživanje te primjenjivati akademsku iskrenost i kreativnost u izradi prijedloga za budućnost marke.
U BrandBoosteru ove godine sudjeluje osam studentskih timova. S nestrpljenjem očekujemo siječanj 2026. kada ćemo, ponovno na okupu, čuti i vidjeti što se sve istražilo i analiziralo te koji su ishodi tog višemjesečnog pothvata.