Uspješno završen BrandBooster – zajednička akcija startupovaca i studenata EFRI

Već tradicionalna suradnja startupovaca i studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci ove je godine dobila i službeni naziv – BrandBooster. Radi se o višemjesečnom praktičnom i istraživačkom pothvatu u koji su uključeni studentski timovi 3. godine preddiplomskog studija u okviru kolegija Upravljanje markama te timovi aktualne generacije inkubatora. Zajednički cilj je kreiranje marke za poduzetničke ideje startup timova, a sve se odvija uz mentorstvo i monitoring asistentice Nine Grgurić Čop i nositeljice kolegija izv. prof. dr. sc. Ivane First Komen. 

Nakon što dobiju relevantne inpute od naših timova te teorijsku podlogu o metodologiji istraživanja i kreiranju marke, studenti kreću u nekoliko faza istraživanja, a rezultate koriste kako bi predložili identitet marke, priču o marki i njenu željenu poziciju, ciljne skupine i 4P. Osam EFRI timova s ukupno 46 studenata sudjelovalo je u ovogodišnjem izdanju BrandBoostera, a osam startupovaca dobilo je razrade i zaključke koje mogu koristiti u daljnjem razvoju ideje. Evo što su naši Marija Tonković i Matija Vidoš iz MM Epoxy Solution izjavili o suradnji:

Suradnja s Ekonomskim fakultetom u Rijeci za nas je pozitivno iskustvo. Izbor tima MM Epoxy Solution kao jednog od njima zanimljivijih potvrđen je naknadno i kroz njihovu suradnju. Studenti su se potrudili prikupiti što više informacija od nas i na temelju toga proveli opsežno i kvalitetno istraživanje tržišta.  Također, pokazali su zainteresiranost i proaktivnost za projekt i izvan postavljenih okvira tako da smo dobili različite prijedloge i nove ideje. Ovom prilikom se još jednom zahvaljujemo i pohvaljujemo suradnju.

Pored toga, BrandBooster je izvrsna prilika da studenti EFRI dobiju izravan uvid o radu inkubatora, ne bi li se danas-sutra i sami sa svojom idejom 'uselili' u Startup i RiHub. Nina Grgurić Čop nema sumnji u budućnost zajedničkog nam projekta:

Suradnju sa Startup-om smatramo aktivnošću s višestrukim prednostima za sve uključene. Studentski timovi, inače ograničeni na međusobnu suradnju, izlaze iz okvira na koje su naviknuti i uče ne samo primjenu teorijskog znanja u praksi, već i puno više od toga. To im je prilika za unaprjeđivanje vještina organizacije i suradnje koje će im biti jednako vrijedne na tržištu rada kao i stečeno znanje. S druge strane startupovci dobivaju priliku za drugačiji pogled na svoje ideje, ponekad i kritiku, no sve u svrhu poboljšanja ideje ili izbjegavanja problema na koje bi kasnije mogli naići.

BrandBooster i u svom trećem izdanju potvrđuje izvrstan model suradnje između startup- i akademske zajednice, čisti win-win koji istodobno postoji kao podrška timovima i platforma za praktični rad studenata. Vidimo se s novim generacijama i dogodine!