Startup inkubator, osim svoje osnovne zadaće da inkubira nove poduzetničke ideje, ima još i niz drugih uloga i aktivnosti, a jedna od njih je definitivno sjajan model suradnje s Ekonomskim fakultetom u Rijeci koji se zove BrandBooster. On nije od jučer, ovo mu je sedmo izdanje! Kroz ovu aktivnost naši startupovci i studenti 3. godine prijediplomskog studija surađuju u području razvoja marke. Ili – malo detaljnije – nakon što dobiju inpute i upoznaju se s poslovnim idejama korisnika Startup inkubatora, studenti trebaju analizirati razne čimbenike iz makro i mikro okruženja koji se odnose upravo na tu ideju: političko-pravni okvir, društvene promjene vezane uz poslovnu ideju te izvršiti analizu potrošača i analizu konkurenata. U sklopu analize studente se potiče na korištenje pouzdanih, stručnih i znanstvenih izvora te na akademsku iskrenost. Uz to, studenti provode primarno istraživanje koristeći metodu intervjua kako bi istražili potrebe potrošača i ostalih uključenih u proces isporuke vrijednosti. Na temelju rezultata istraživanja donose se odluke vezane za razvoj marke – njen identitet, ciljno tržište, pozicija u svijesti potrošača, stvara se priča o marki i marketing miks (proizvod, cijena, promocija i distribucija).
Ove godine, upravo prikladno, u sedmi BrandBooster uključeno je sedam studentskih i sedam startup timova, i to: Kidlyitc, Leptiri svijeta, Kvarner Expierences, Mini obiteljski kamp, Shroomara: kreativni studio, Tonkine fritule i NAKS keramika i dizajn. U ovom izdanju BrandBoostera sudjeluje 28 studenata, a sve se odvija u okviru seminarske nastave kolegija Upravljanje markama nositeljice prof.dr.sc. Ivane First i pod mentorstvom asistentice na kolegiju Nine Grgurić Čop.
Inicijalno okupljanje obavili smo 22. studenog 2024., a iduće najavljujemo za sredinu siječnja 2025. kada će studenti svoje prijedloge kreiranja marke predstaviti startup timovima, autorima poslovnih ideja koje su bile predmet istraživanja. Ne sumnjamo u win-win ishode ove suradnje!