Raspored radionica STARTUP CREATIVE

Radionice programa Startup Creative održavaju se u konferencijskoj dvorani RiHub-a s početkom u 17 sati. Trajanje radionica je 90-120 minuta.

KAKO SE PRIJAVITI?

Prijave se primaju na startup@rijeka.hr ili 051 209 940 (radnim danom od 8 do 16 sati) najkasnije dva dana prije početka pojedine radionice po vlastitom izboru. U prijavi je potrebno istaknuti: ime i prezime, e-mail adresu, broj telefona i naziv radionice ili radionica za koju/koje se vrši prijava. U nastavku osnovne informacije o temama i predavačima.

USPJEH - Vitomir Maričić

Srijeda, 06. travnja 2022.

Vitomir Maričić ispričat će svoju priču o uspjehu u nizu projekata u kojima je sudjelovao kao član ili voditelj. Kroz sve projekte, bilo da se radi o poslu, sportu, istraživanju ili nečem drugom, možemo izvući zajednički nazivnik koji je ključ i temelj za planiranje i pokretanje budućeg cilja.

Vitomir Maričić poznat je javnosti kao višestruki svjetski prvak i svjetski rekorder u ronjenju na dah te višestruki nacionalni rekorder u drugim sportovima u kojima se natječe i radi na profesionalnom nivou duži niz godina. Uz nekoliko formalnih edukacija, preko 100 proputovanih država i desetak velikih projekata, uspješno je pokrenuo nekoliko poslova te je aktivno uključen u odbore globalnih poduzeća. Pokretač je novih pravaca i škola, vlasnik domaćih poduzeća, voditelj nekoliko udruga te govornik prepoznat na gotovo svim kontinentima. 

 

ECOMMERCE – Goran Čandrlić 

Ponedjeljak, 11. travnja 2022. 

Predavanje o eCommerce-u sadrži strategije i taktike građenja efikasnih eCommerce rješenja, problematiku back-office operacija i skaliranja na međunarodna tržišta. 

Goran Čandrlić je strateg za digitalni marketing s više od 15 godina iskustva u različitim sektorima (turizam, SaaS, enterprise cloud & security, eCommerce) te osnivač pametnog kišobrana Kisha koji je prodan u više od 275 kišnih gradova diljem svijeta. Konzultira različite klijente o marketinškim strategijama, taktikama za izlazak na tržište i optimizaciji poslovanja. 

 

KOMERCIJALNA FOTOGRAFIJA I VIDEOGRAFIJA - Muamer Mujević

Utorak, 12. travnja 2022.

Radionica će se fokusirati na osnove fotografije i videografije te principe vizualne komunikacije. Kroz ovu radionicu polaznici će naučiti kako stvarati zanimljiv komercijalan foto i video sadržaj.

Muamer Mujević vlasnik je i direktor tvrtke ICONIS DIGITAL, koja se primarno bavi razvojem digitalnog poslovanja kroz programiranje i izradu digitalnih servisa, mobilnih aplikacija i brend strategije. Iconis Digital pruža svoje usluge klijentima u Hrvatskoj, Europi, Kanadi i Sjedinjenim Američkim Državama. Muamer je svoju karijeru počeo kao grafički dizajner 2003. godine, a u međuvremenu je usavršavao svoje vještine diljem Europe i Kanade. Danas radi kao digital marketing strateg i konzultant za tvrtke kao što su: Volvo, Skylum, Radisson Blu, McLaren automotive i dr. Osim vodstva tvrtke Iconis, Muamer radi i kao fotograf/snimatelj kroz brend Mitra Valar. Njegove fotografije koriste brendovi kao što je Nikel kozmetika, Dicta, Dermalogica, Euromodul, Primorsko-Goranska županija, TZ Hrvatska i Massive Data.

 

'PA ŠTO IMAŠ LJUDIMA OVDJE POKAZATI!?' - Jelena Holenko

Srijeda, 13. travnja 2022. 

Odrasti u kraju drvne industrije uz zeleno plave snove da ćeš postati turistički vodič, ali i uz komentare 'Pa što imaš ljudima ovdje pokazati!?' nije baš ponekad inspirativno. No, što se dogodi kada ljubav prema regiji tvog djetinjstva nadjača sve sumnje i činjenica da u njegovim prirodnim i kulturnim resursima bez oklijevanja vidiš veliki potencijal? Na predavanju saznajte što je to navelo jednu Goranku na otvaranje vlastitog poslovanja - male kreativne turističke agencije u Delnicama i kako je iskoristila promociju putem društvenih mreža nakon što je ipak zaključila da njezin zavičaj raspolaže s više nego dovoljno aduta kako bi svijet došao k njoj u zeleno srce Hrvatske.

Jelena Holenko Pirc magistra je ekonomije turizma s Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Licencirani je turistički vodič i vodič interpretator. Strastvena je zaljubljenica u regiju u kojoj je odrasla - Gorski kotar te se već nakon završenog fakulteta aktivno bavi turizmom. Kreativnu turističku agenciju specijaliziranu za ture po Gorskom kotaru i okolici 'Lynx and Fox' otvara 2017. godine te uz pomoć društvenih mreža, na kojima je prati više od 20.000 ljudi, i medijskih nastupa promovira i potiče razvoj tog područja. Prvi je turistički vodič u Hrvatskoj koji je nastupio kao TEDxZagreb govornik. Kreatorica je edukacije 'Kako pozicionirati i prodati turistički obilazak uz vodiča? by Lynx and Fox', koji je namijenjen svim vodičima koji žele primijeniti primjer dobre prakse promocije destinacije i stvaranja vlastitih obilazaka. Kao organizatorica turističkih obilazaka u prirodi posjeduje certifikat HGSS i HGK za sigurno izvođenje aktivnosti u pustolovnom turizmu te je voditeljica turističke poslovnice. Bavi se planinarenjem, biciklizmom te aktivno provodi i svoje slobodno vrijeme sa prijateljima i obitelji u prirodi.

 

OD IDEJE DO TVRTKE - GAME DEVELOPMENT ZA POČETNIKE - panel 

Četvrtak, 14. travnja 2022. 

U razgovoru koji okuplja trojicu istaknutih stručnjaka u GameDev području - Aleksandra Gavrilovića (Gamechuck, CGDA), Marka Tominića (Red Martyr) i Vedrana Vivode (Crane 51, UPI PGŽ) saznat ćete sve o njihovim počecima u industriji izrade video igara: kako su krenuli, kako su došli do inicijalnog kapitala za financiranje svojih startupova, koje su specifičnosti poslovanja u GameDev industriji i mnoge druge korisne detalje.

Marko Tominić, CEO Red Martyr Entertainment

Marko je ostvario je svoj dugogodišnji san u kojeg je uložio sve što je imao. Petogodišnju priču o svojoj prvoj igri uspješno je završio izdanjem psihološkog horrora, 2.5D point'n'click igre Saint Kotar čija se radnja odigrava u imaginarnom rudarskom gradiću prepunom misterija i intriga u Gorskom kotaru.  Nakon uspješno provedene Kickstarter kampanje i mukotrpnog rada, igru je izdao nizozemski izdavač SOEDESCO. Red Martyr Entertainment, nakon stvaranja i probijanja prve istarske kompjuterske igre na inozemno tržište, već sprema nove projekte.

Aleksandar Gavrilović, CEO Gamechuck 

Aleksandar Gavrilović i Igor Kolar upoznali su se prije sedam godina na Fakultetu elektrotehnike i računarstva, a spojila ih je ljubav prema videoigrama. Radeći zajedno na igraćoj arkadi za studentsko natjecanje, shvatili su da čine dobar tandem pa su nekoliko godina kasnije odlučili pokrenuti i vlastiti posao. Isprva nisu imali ured, već su radili od kuće, a posao je išao sporo. No, rezultat - avanturistička igra, odnosno interaktivni strip 'All You Can Eat', koji je nakon izlaska 2017. osvojio sjajne kritike i nagrade na svjetskim dodjelama, bio je pun pogodak. Danas, samo pet godina kasnije, Gamechuck se iz malog obrta pretvorio u veliki gaming studio s 16 full-time zaposlenika, popraćen s nekoliko uspješnica poput Speed Limita.  Uz rad u svom studiju Aleksandar se kao tajnik CGDA (strukovno udruženje proizvođača videoigara) bori da Hrvatska ojača svoju međunarodnu reputaciju kao destinacija za razvoj videoigara stvaranjem okruženja koje omogućuje održivi rast i velikim i malim studijima.  

Vedran Vivoda

Studij povijesti i studij informatike završio je na Filozofskom fakultetu u Rijeci. Nakon rada u školskom sustavu kao učitelj i nastavnik, otvara tvrtku Crane 51 te se bavi edukacijama mladih, EU fondovima, gospodarenjem otpadom i izradom video igara. Tijekom godina bio je član i predsjednik Udruge 3. zmaj, urednik nekoliko brojeva fanzina Eridan, u više navrata organizator konvencija fantastike Rikon te urednik zvučne knjige za slijepe i slabovidne osobe Djeca sunca. Godine 2017. završava tečaj na Akademiji za izradu video igara Machina za pisca u videoigrama, a godinu kasnije pokreće vlastiti projekt - igru Temporium, u kojem je glavni pisac i voditelj. Uz to, inicira osnivanje Udruge proizvođača igara PGŽ, čiji je i trenutni predsjednik. U svojoj prvoj godini postojanja Udruga je organizirala niz događaja: Global game jam, četiri MeetUp-a game developera, panel u sklopu izložbe Games and Politics te dva RiSpawna u sklopu dječjeg festivala Tobogan (EPK-Rijeka 2020).

 

Napomena za sudionike STARTUP CREATIVE radionica

Sukladno važećim epidemiološkim mjerama broj sudionika po pojedinoj radionici ograničen je na 30. Za sudjelovanje nije potrebna Covid potvrda. Sudionici su dužni pridržavati se epidemioloških mjera za zatvorene prostore – nošenje maski, razmak između sudionika te dezinfekcija ruku.