
Nije sve u inkubaciji, ima nešto i u našim side-programima :) Ako nas redovito pratite, onda ste već čuli za naše specijalizirane programe otvorene za poduzetničku i širu javnost, koje periodično organiziramo uz besplatno sudjelovanje svih zainteresiranih. Jedan od takvih side-programa je Startup Lite. Bilo da ste poduzetnik ili to namjeravate postati, bilo da želite produbiti svoje poslovne sposobnosti unutar tema koje smo vam pripremili, Startup Lite je izvrstan format za profesionalni rast jer uključuje renomirane predavače, interakciju i praktične uvide.
Planirajte svoj dolazak na vrijeme i osigurajte svoje mjesto na Lite radionicama najavom na mail startup@rijeka.hr najkasnije dva dana prije početka odabrane radionice. U najavnom mailu je potrebno navesti: datum i naziv jedne ili više radionica za koju se prijavljujete, svoje ime i prezime te broj telefona.
Sve radionice održavaju se u dvorani centra RiHub (Ivana Grohovca 1a, Rijeka), a termin početka naznačen je u nastavku, kod svake od njih. Za sve dodatne informacije – tu smo, zovite, pišite i pitajte!
Proljetni Startup Lite 2025. ne bi bio moguć bez odlične suradnje s Eduza.hr - platformom za poslovne edukacije, izgradnju osobnog brenda i povećanje vidljivosti na digitalnim kanalima.
U nastavku su informacije i detalji radionica koje se održavaju u okviru Startup Lite programa, od 9. do 17. travnja 2025.
1. POSLOVNE FINANCIJE I KALKULACIJE
Predavačica: Dubravka Lacić, BASIS savjetovanje d.o.o./ Eduza.hr
Datum održavanja: srijeda, 09. travnja 2025.
Početak: 18:00 sati
Trajanje: 90 minuta + Q&A
O radionici:
Poduzetnik ste, ali nikada vam nitko nije objasnio što brojke u vašim financijskim izvještajima znače i kako ih tumačiti. Ova radionica osmišljena je da vam pomogne razumjeti ih, ne samo teorijski, nego i praktično. Tijekom radionice steći ćete osnove tumačenja vaše Bilance i Računa dobiti i gubitka (RDG-a), sami isprobati izračunati neke poslovne pokazatelje i raditi na praktičnim zadacima kalkulacija cijena. Sve naučeno odmah možete iskoristiti u svom poslovanju.
VAŽNO!
Preporuka je ponijeti sa sobom vlastiti laptop jer ćemo primjere i praktične zadatke raditi na računalu u Excelu. Ako želite, možete ponijeti i vlastite financijske izvještaje (Bilancu i RDG) i vježbati na njima.
O predavačici:
Dubravka Lacić, mag. oec., završila je studij računovodstva i financija te magistrirala financijski menadžment. Stručnjak je u područjima financija, kontrolinga te organizacijskog i upravljačkog menadžmenta. Profesionalno iskustvo dugo 30 godina stekla je u trgovačkim i proizvodnim tvrtkama na različitim menadžerskim pozicijama, a zadnjih 11 godina radi kao poslovni konzultant i edukator uz izvrsno poznavanje privatnog poduzetništva. Njezina misija je pomoći poboljšati profitabilnost poduzetnika i olakšati im upravljanje poslovanjem.
2. KOMUNIKACIJA O CIJENI USLUGE
Predavačica: dr. sc. Nela Kačmarčik-Maduna /Eduza.hr
Datum održavanja: četvrtak, 10. travnja 2025.
Početak: 18:00 sati
Trajanje: 60 minuta + Q&A
O radionici:
Kako učiniti da cijena vaše usluge bude kupcima privlačna, a vama isplativa? Kako komunikacijom o cijeni naglasiti kvalitetu, a da visinom ne odbijete postojeće i potencijalne klijente? Ova intenzivna radionica donosi konkretna znanja i alate za komunikaciju o cijeni vaše usluge i vrijednosti koju pružate. Kroz praktične primjere i diskusiju naučit ćete:
- Izgovoriti cijenu (napisati ponudu) bez nelagode
- Jasno razumjeti tržišnu logiku balansa ponude i potražnje
- Koristiti dokazane modele za komunikaciju vrijednosti vaše ponude
- Analizirati tržište i prikupiti vrijedne informacije od postojećih kupaca
- Primijeniti formule za kalkulacije cijena koje su isplative za vas, a privlačne za klijente.
Radionica je namijenjena poduzetnicima koje nude kvalitetne usluge, početnicima u uslužnim profesijama (posebno vezanim za online komunikacije) te pružateljima usluga koji žele povisiti cijene.
VAŽNO!
Pripremite se za aktivno sudjelovanje: radionica pruža priliku za diskusiju i odgovore na vaša specifična pitanja.
O predavačici:
Dr. sc. Nela Kačmarčik-Maduna je mentorica za strateške komunikacije s više od 25 godina profesionalnog iskustva, uključujući 20 godina UN službe. Doktorirala je ekonomiju i magistrirala menadžment, a svoje znanje i iskustvo pretvara u mentorske i edukativne programe kako bi polaznicima pomogla da razumiju pravila ekonomije i razviju poslovne vještine. Oni koji je poznaju kažu da "vidi rješenja prije nego što mnogi postanu svjesni problema", a njezin životni princip je traženje rješenja umjesto brige o problemima. Teme njenih edukacija i mentorskih programa, koje klijenti odličnim recenzijama ocjenjuju kao korisne i praktične, kombiniraju ekonomiju, komunikacije i poslovne vještine.
3. PRAKTIČNA RADIONICA PRETRAŽIVANJA PROPISA
Predavačica: Sonja Juričić Cvitan /Eduza.hr
Datum održavanja: ponedjeljak, 14. travnja 2025.
Početak: 18:00 sati
Trajanje: 90 minuta + Q&A
O radionici:
Vodite obrt, trgovačko društvo ili udrugu i često brinete o zakonitosti vašeg poslovanja i mogućim rizicima zbog kršenja propisa. Nepoznavanje prava škodi - Ignorantia iuris nocet. Kao poduzetnicima i odgovornim osobama u vašem poslovnom subjektu, za vas nije važno samo imati minimum financijske ili digitalne pismenosti, već i minimum pravne pismenosti. Na ovoj edukaciji steći će osnovne pravne kompetencije, saznati koji su osnovni propisi primjenjivi u poslovanju i osnažiti se za daljnje aktivnosti praćenja i primjene propisa u vašem poslovanju. Imat ćete priliku primijeniti znanje na praktičnom zadatku i dobiti odgovore na vaša pitanja.
Nakon edukacije moći ćete samostalno pratiti na Internetu propise i utvrditi one relevantne za vaše poslovanje.
VAŽNO!
Za održavanje radionice potrebno je donijeti sredstvo za samostalni pristup i korištenje Interneta (laptop, pametni telefon ili dr.) i sredstvo za pisanje (olovka). Pristup internetu bit će osiguran u konferencijskoj dvorani RiHub-a.
O predavačici:
Sonja Juričić Cvitan je pravna edukatorica i savjetnica za pravnu usklađenost. Ima pravne i pedagoške kompetencije, višegodišnje iskustvo u formalnom i neformalnom obrazovanju te bogato praktično iskustvo stečeno tijekom više od 15 godina rada na pravnim poslovima u privatnom, javnom i civilnom sektoru. U svom radu i životu vjeruje u aktivno i konstruktivno sudjelovanje osoba, osnaženih pravnim kompetencijama, u stvaranju pozitivnih promjena u svom okruženju i društvu u cjelini. S to idejom vodi obrt Juredus u okviru kojeg pruža usluge savjetovanja i obrazovanja.
4. POSTAVLJANJE CILJEVA I NJIHOVO OSTVARIVANJE
Predavač: Oliver Linzbauer /Eduza.hr
Datum održavanja: utorak, 15. travnja 2025.
Početak: 18:00 sati
Trajanje: 90 min + Q&A
O radionici:
U postizanju svojih ciljeva se često gubite. Nema učinkovitosti. Neke ciljeve (ne)namjerno odgađate, a neki ciljevi se izgube u hrpi svakodnevnih obaveza. Sjetite ih se tek nakon par tjedana i tada ih stavljate u fokus zbog hitnosti. Želite li to promijeniti?
Vjerujete da imate sposobnost redovitog rada na svojim ciljevima, vjerujete da možete biti učinkovitiji i vjerujete da će vam ciljevi koje ostvarite otvoriti nova vrata. Izvrsno!
Tijekom radionice prolazimo kroz set alata koji nam mogu pomoći. Radi se o jednostavnim tehnikama i alatima koje ćemo odmah, na licu mjesta, praktično primijeniti na vlastite ciljeve. Na taj način rješavamo sva nastala pitanja i poteškoće. Nećemo lagati, vaši ciljevi se neće sami od sebe ostvariti nakon radionice. No, barem ćete baratati s malo više alata pomoću kojih možete zaobići vaš standardni set isprika i sigurno ćete napraviti prvi korak.
VAŽNO!
Svaki polaznik razrađuje svoj cilj, stoga je potrebno doći s idejom rezultata ili cilja kojeg žele postići. Također potrebno: papir i olovka (ili nešto čime ćete zapisivati).
O predavaču:
Oliver Linzbauer se zadnjih nekoliko godina bavi iskustvenim učenjem kao superiornim alatom u edukaciji. Profesionalno se fokusira na primjenu osobnog razvoja u svim životnim sferama, s naglaskom na razvoj timova u poslovnim okruženjima. Postavljanje ciljeva i njihovo ostvarivanje vjerojatno je njegova radionica kroz koju je prošao najveći broj polaznika, vrlo šarolike demografije, u online i offline formatu.
5. CRM - ALATI ZA UPRAVLJANJE ODNOSOM S KLIJENTIMA
Predavač: Nenad Kostić /Eduza.hr
Datum održavanja: srijeda, 16. travnja 2025.
Početak: 18:00 sati
Trajanje: 90 minuta + Q&A
O predavanju:
Svoj poslovni proces najlakše i najbrže možete kontrolirati ako sve informacije o klijentima i onima koji će to tek postati držite na jednom mjestu. Tada imate moć pružiti pravu informaciju pravim ljudima u pravo vrijeme.
CRM - alat za upravljanje odnosa s klijentima je upravo ono što gotovo svako poduzeće treba bez obzira na veličinu ili djelatnost posla. Na radionici ćete naučiti o njegovoj fleksibilnosti i povezanosti. Pritom ćete otkriti i na kojim radnjama više nećete gubiti svoje dragocjeno vrijeme, jer ih CRM može samostalno odraditi. Nakon predavanja znat ćete što točno u vašem slučaju CRM pomaže riješiti i koji je model najbolji za vaš biznis.
O predavaču:
Nenad Kostić je stručnjak za poslovni razvoj i CRM s bogatim iskustvom u implementaciji i optimizaciji CRM sustava. Specijalizirao se za vođenje projekata usmjerenih na povećanje prodaje i zadržavanje klijenata, s fokusom na prilagodbu CRM alata specifičnim poslovnim potrebama poduzeća. U svojoj karijeri najviše je radio u B2B segmentu u kategorijama od mikro poduzetnika do srednje velikih poduzeća.
6. IZGRADI OSOBNI BREND: PRETVORI LINKEDIN PROFIL U MAGNET ZA UPITE I KLIJENTE
Predavačica: Martina Raškaj /Eduza.hr
Datum održavanja: četvrtak, 17. travnja 2025.
Početak: 18:00 sati
Trajanje: 90 minuta + Q+A
O radionici:
LinkedIn je moćan alat za privlačenje klijenata, ali samo ako znate kako svoj profil urediti da vas prepoznaju kao rješenje njihovih problema. Ova radionica namijenjena je stručnjacima i poduzetnicima koji prodaju svoje usluge online. Kroz praktičan rad naučit ćete kako optimizirati ključne dijelove profila da se istaknete u masi, postanete prepoznatljivi i privučete klijente da vam se jave. Radimo konkretno, jasno, s primjerima iz prakse i odmah primjenjivo, što donosi rezultate!
VAŽNO!
Za radionicu je nužno da polaznici imaju otvoren LinkedIn profil te dođu s laptopom ili minimalno mobitelom kako bi mogli uređivati svoj profil.
O predavačici:
Od 2017. Martina je privukla preko 550 zadovoljnih klijenata, a ono što oni najviše vole istaknuti u radu s njom jest da dobiju i više nego što su očekivali. Liderima i menadžerima pomaže da kroz profesionalan CV, motivacijsko pismo i LinkedIn profil osiguraju bolju poziciju i jaču pregovaračku moć u manje od dva mjeseca, a samostalnim poduzetnicima da u tri mjeseca ojačaju svoj brend i pretvore LinkedIn profil u magnet za upite i klijente. U svojem poslovanju, a i privatno, Martina se vodi svojom životnom misijom: pokretanje pozitivnih promjena!
Na kraju još jednom podsjetnik: Prijave za Startup Lite su obavezne na startup@rijeka.hr, a sudjelovanje u edukacijama je potpuno besplatno! Vidimo se!