STARTUP LITE - SPRING EDITION: TOP TEME ZA MALE PODUZETNIKE

U novom ciklusu side-programa Startup inkubatora Startup Lite otvaramo vrata RiHuba za sve male poduzetnike koje zanimaju edukacije na top teme suvremenog poduzetništva, a pogotovo su važne ako poslujete kao one-wo/man-band.

Proljetno izdanje Startup Lite-a broji četiri zanimljive radionice koje vode iskusni poduzetnici i stručnjaci, sve se odvija u prvoj polovici svibnja, a kao i uvijek – sudjelovanje je potpuno besplatno. Sve što morate je prijaviti svoj dolazak (ime, prezime i broj telefona) na jednu ili više radionica najmanje jedan radni dan prije održavanja na email startup@rijeka.hr

Radionice su namijenjene poduzetnicima i onima koji to žele postati, ali i svim zainteresiranim građanima koji žele proširiti svoja poslovna znanja i možda se, u budućnosti, odvažiti na vlastiti biznis. U nastavku dajemo sve potrebne informacije, a ako smo nešto izostavili, slobodno nas zovite za detalje.

 

Digitalni marketing za male poduzetnike

Predavač: Tomislav Lukić

Termin: utorak, 7. svibnja u 18:00 sati

Trajanje radionice: 2 sata + Q&A

U eri kada su digitalni kanali komunikacije postali neizbježni u svakodnevnom poslovanju, ključno je razumjeti kako se digitalni marketing može koristiti za rast i razvoj malih biznisa. Ova radionica je dizajnirana da vam pruži uvid u svijet digitalnog marketinga, od osnovnih pojmova do strategija/pristupa koje možete primijeniti kako biste povećali vidljivost vašeg biznisa na internetu. Osvrnut ćemo se na važnost društvenih mreža, upotrebu e-mail marketinga, važnost SEO-a (optimizacije za tražilice) i kako sve to integrirati u efikasnu marketinšku strategiju. Bez obzira na to imate li prethodno iskustvo u digitalnom marketingu ili ste potpuni početnik, cilj je osigurati da iz ove radionice izađete sa praktičnim znanjem koje možete odmah primijeniti i tako doprinijeti rastu i uspjehu vašeg malog biznisa.

O predavaču: Tomislav Lukić je poduzetnik, edukator i stručnjak u polju IT i digitalnog marketinga s 5+ godina poduzetničkog iskustva te četiri godine rada u Irskoj, gdje je vještine stjecao u nekim od najvećih svjetskih tvrtki kao što su Amazon, Apple, OpenText i Quest. Tomislav je magistar ekonomije (smjer Marketing), vlasnik Croator Web Studia te već četvrtu godinu mentor u Startup inkubatoru. 

 

Monetizacija i prodaja za početnike

Predavač: Jan Varljen

Termin: četvrtak, 9. svibnja u 18:00 sati

Trajanje radionice: 1,5 sat + Q&A

Jedna od najčešćih grešaka u procesu razvoja proizvoda/usluge kod poduzentika početnika je razmišljanje da prodaja dolazi na kraju, kada već imamo proizvod/uslugu. Pitanja poput "Koliko će to koštati?", "Tko će to kupiti?", "Kako će se to prodavati?" i "Isplati li se to u konačnici nama uopće i kada?" su pitanja za koja treba smisliti odgovore puno ranije nego se to inače radi, idealno u samom početku razvoja ideje. U ovom predavanju obradit će se pojmovi i teme kao što su monetizacija, razlike između B2B i B2C prodaje, price ancoring, inbound vs. outbound prodaja, konverzijske metrike, sales funnel i mnogi drugi.

O predavaču: Jan Varljen je CTO i suosnivač Productive-a, brzorastućeg i uspješnog startupa iz Hrvatske čiji all-in-one SaaS proizvod koriste brojne digitalne, konzultatnske i slične agencije iz cijelog svijeta. Po struci je magistar informatike s više od osam godina iskustva u razvoju softvera i radu s tehnologijama poput Ruby, Rails, JavaScript, MySQL, AWS te višegodišnjim iskustvom u području razvoja proizvoda, marketinga, prodaje i poduzetništva općenito.

 

Vizualna komunikacija kroz društvene mreže za startupovce i male poduzetnike 

Predavačica: Dalibora Bijelić

Termin: utorak, 14. svibnja u 18:00 sati

Trajanje radionice: 1,5 sat + Q&A 

Živimo u vrijeme društvenih mreža i brze konzumacije sadržaja. Sa svih strana smo bombardirani s "brže, više, jače" i često obeshrabreni odustajemo od bilo kakve prezentacije sebe i svog malog biznisa jer se najčešće uspoređujemo s drugima i mislimo da nikada nećemo biti dovoljno dobri (ili dovoljno bogati da platimo sve te profesionalne kampanje). Možemo li prezentirati svoj brand dugoročno kroz DIY fotografiju, bez posjedovanja skupe foto opreme? Voditeljica radionice smatra da možemo. Naravno, angažirati profesionalnog fotografa za dobru brand fotografiju uvijek treba gledati kao investiciju i nikada tu opciju ne bismo trebali zanemariti ako smo ozbiljni u onome što radimo. U ovom predavanju voditeljica će pokazati što uopće znači dobra, dugoročna vizualna komunikacija te predstaviti primjere dobre i loše vizualne komunikacije na društvenim mrežama. Nadalje, objasnit će vam zašto nikada putem društvenih mreža ne biste trebali direktno prodavati neki proizvod ili uslugu, već kroz svoj vizualni jezik stvarati zajednicu istomišljenika/ljubitelja tog istog proizvoda ili usluge.  Naučit će vas nekoliko osnovnih pravila fotografije, od kadriranja, kuta snimanja do korištenja dostupnog svjetla. Nije potrebno posjedovati profesionalni fotoaparat ili imati ikakvo prethodno znanje o fotografiji. Cilj ovog predavanja je ohrabriti vas da iskoristite moć društvenih mreža i prezentirate sebe i svoj rad na ljudski način, kroz svakodnevnu (promišljenu) upotrebu fotografije koju možete sami stvarati. 

O predavačici: Dalibora Bijelić je fotografkinja, edukatorica i javni govornik. Fotografijom se bavi skoro cijeli svoj život, a profesionalno živi samo od nje već zadnjih 14 godina. Tijekom svoje karijere fotografirala je vjenčanja slavnih, bila angažirana za The New York Times i portretirala mnoga lica. Zahvaljujući fotografiji, proputovala je pola svijeta. O sebi kaže: Volim reći da gledam život oko sebe srcem više nego očima i želja mi je svima koji odluče učiti od mene približiti fotografiju kao jedan divan medij kroz koji svatko može izraziti ono tko je, što osjeća i kako vidi svijet.

 

Canva za početnike

Predavačica: Neda Pršo

Termin: srijeda, 15. svibnja u 18:00 sati

Trajanje radionice: 1,5 sat + Q&A

Imate mali biznis? Čuli ste za Canvu? Što sve ovaj popularni web alat može učiniti za vas? Canva je nezaobilazan alat svima koji imaju potrebu objavljivati na društvenim mrežama, ali je i puno više od toga. Čak i osobe koje već neko vrijeme rade u Canvi često nisu upoznate sa svim opcijama koje ona nudi. Nepoznavanje osnova kreiranja u Canvi dovodi do frustracije za mnoge korisnike jer troše previše vremena, nakon nekog vremena se izgube jer nisu organizirali svoje radove, rade dupli posao jer ne znaju za prečace i slično. Na ovom predavanju saznat ćete koje vam sve opcije Canva nudi, kako u Canvi kreirati materijale namijenjene tisku, sve fenomenalne opcije prezentacija u Canvi i kako surađivati s drugima online na Whiteboard ploči. Svi polaznici dobit će pisane upute za osnovne funkcije u Canvi te pristup video materijalu koji objašnjava cijeli Canva editor kako bi vam se omogućio dobar start za samostalno istraživanje Canve.

O predavačici: Neda Pršo je UX  dizajnerica i virtualna asistentica za marketing i tehnologiju. Kao vlasnica obrta ZIN Team kroz B2B suradnju pruža podršku u poslovanju, većinom kroz kreiranje strategije i izradu vizuala za društvene mreže, kao i usluge upravljanja newsletterom, video editing te audiovizualnu tehničku podršku za online i hibridne sastanke. Posebna poslastica su joj edukacije na kojima prenosi svoje iskustvo i znanje o raznim web alatima i strategijama za objavljivanje na društvenim mrežama ili pak o metodama poučavanja i javnog govorenja. Neučinkovitost doživljava kao kamen u cipeli pa je uvijek u potrazi za boljim i praktičnijim rješenjima za vlastito poslovanje i za poslovanje svojih klijenata.